Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiat Żniński
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dostawa sprzętu do pracowni warsztatów szkolnych, sprzętu komputerowego i mebli szkolnych w ramach projektu Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Żnińskiego - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Karłowskiej w Żninie oraz Zespół Szkół Ekonomiczno Handlowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Żninie? oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Inwestuj w swoje umiejętności zawodowe.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (PDF, 117KB) 2017-09-14 19:11:20 117KB 803 razy
2 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA.pdf (PDF, 34.KB) 2017-09-20 15:23:45 34.KB 795 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (PDF, 564KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:11:38 564KB 98 razy
2 Załącznik nr 1 Formularz oferty .doc (DOC, 111KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:11:54 111KB 76 razy
3 Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia .docx (DOCX, 46.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:12:09 46.KB 72 razy
4 Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .docx (DOCX, 43.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:12:25 43.KB 80 razy
5 Załącznik nr 4 Formularz cenowy.doc (DOC, 155KB) 2017-09-14 19:12:40 155KB 56 razy
6 Załącznik nr 5 Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej .doc (DOC, 78KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:12:54 78KB 63 razy
7 Załącznik nr 6 Oświadczenie w sprawie powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego .doc (DOC, 83.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:13:07 83.KB 62 razy
8 Załącznik nr 7 Istotne postanowienia umowy.pdf (PDF, 557KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:13:20 557KB 784 razy
9 Załącznik nr 8 Pisemne zobowiązanie podmiotu.doc (DOC, 85KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:13:33 85KB 61 razy
10 Załącznik nr 9 Szczegółowy opis przedmiotu zamwienia Część 1 Dostawa mebli szkolnych.pdf (PDF, 336KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:13:48 336KB 203 razy
11 Załącznik nr 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 2 Dostawa sprzętu do pracowni warszatów szkolnych.docx (DOCX, 1.2MB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:14:10 1.2MB 90 razy
12 Załącznik nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego.pdf (PDF, 457KB) 2017-09-14 19:14:32 457KB 91 razy
13 Załącznik nr 12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 4 Dostawa sprzętu komputerowego.pdf (PDF, 379KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-14 19:14:46 379KB 86 razy
14 Załącznik nr 4 Formularz cenowy (po modyfikacji).doc (DOC, 161KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-20 15:34:46 161KB 41 razy
15 Załącznik nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego - wersja wskazująca zakres wprowadzonej modyfikacji .pdf (PDF, 310KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-20 15:38:47 310KB 36 razy
16 Załącznik nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego Dokument po modyfikacji wersja jednolita.pdf (PDF, 539KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-09-20 15:39:07 539KB 36 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Treść zapytań oraz wyjaśnień dotyczących zapisów SIWZ nr 1.pdf (PDF, 696KB) 2017-09-19 15:31:42 696KB 683 razy
2 Treść zapytań oraz wyjaśnień dotyczących zapisów SIWZ nr 2.pdf (PDF, 344KB) 2017-09-19 15:32:17 344KB 653 razy
3 20_09_2017_15_49_50_Załącznik nr 4 Formularz cenowy (po modyfikacji).doc (DOC, 161KB) 2017-09-20 15:49:50 161KB 853 razy
4 20_09_2017_15_50_11_Załącznik nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego - wersja wskazująca zakres wprowadzonej modyfikacji .pdf (PDF, 310KB) 2017-09-20 15:50:11 310KB 651 razy
5 20_09_2017_15_52_13_Załącznik nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego Dokument po modyfikacji wersja jednolita.pdf (PDF, 539KB) 2017-09-20 15:52:13 539KB 753 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 Informacja o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.pdf (PDF, 364KB) 2017-09-20 15:30:52 364KB 694 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 1.4MB) 2017-09-25 15:38:46 1.4MB 718 razy
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Części IV .pdf (PDF, 835KB) 2017-09-29 15:12:04 835KB 650 razy
2 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty I Część zamówienia Dostawa mebli szkolnych .pdf (PDF, 578KB) 2017-10-04 14:45:38 578KB 617 razy
3 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Części III zamówienia- Dostawa sprzętu komputerowego.pdf (PDF, 623KB) 2017-10-10 15:22:51 623KB 596 razy
4 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Części II zamówienia-Dostawa sprzętu do pracowni warsztatów szkolnych.pdf (PDF, 671KB) 2017-10-11 15:49:36 671KB 627 razy
Udzielenie zamówienia
1 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA.pdf (PDF, 61.KB) 2017-10-17 13:38:01 61.KB 772 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Joanna Obiała 14-09-2017 19:11:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Joanna Obiała 14-09-2017
Ostatnia aktualizacja: Joanna Obiała 17-10-2017 13:38:01